Melegétel

Napjainkra a nem élelmiszer termékek gyors kézbesítése mellett egyre nagyobb igény mutatkozik a készételek expressz kiszállítására is. Ezek esetén a kézbesítési idő legfeljebb 30 percet vesz igénybe, így a vásárló számára a saját otthonában biztosított az éttermi élmény.

Érdekel
Honnan szállítunk?
éttermekből vagy elosztó központokból

Általános trend és a fogyasztók részéről is egyre fokozódó elvárás a kiszállítási idő lerövidítése. Ez különösen igaz a melegétel-kiszállításokra, de már a tartós fogyasztási cikkek esetén sem napokat, hanem legfeljebb órákat szeretnének várni a vásárlók rendelésük átvételéig. A DODO a KFC számára végzett ételrendelések átlagos teljesítési ideje májusban mindössze 24 perc volt. A szállítási idő csökkentéséhez a DODO által kifejlesztett és alkalmazott, mesterséges intelligencia alapú megoldások is nagyban hozzájárulnak.


Expressz kiszállítás egy vásárló-orientált együttműködést vesz alapul. A melegétel kiszállításokhoz példamutatóan a DODO felismeri, hogy a vásárlók milyen gyorsasággal szeretnék árucikkeiket kézhez kapni. Nem beszélve arról, hogy az optimalizált GAIA technológiának köszönhetően a fenntarthatóságot is előnyben részesítjük, hiszen útvonalainkat és kiszállításainkat optimalizáljuk.


Az expressz kiszállítás működéséhez erőforrásokhoz egységes arculat járul, nagyobb értékekkel is dolgozunk. Az expressz kézbesítés hozzájárul, hogy az agglomerációban is minőségi tevékenységet végezzünk gyorsaságunkkal és minőségi kiszállításainkkal. Továbbá, nem csak gyorsminőségi kiszállításokat végzünk, hanem a HACCP szigorú tanúsítvány szerint dolgozunk. A készételek, gyorséttermi áruk, kis és nagykereskedelmi árucikkek erre a célra kifejlesztett szállítási, ún. thermobokszokban valósul meg.

Miért olyan fontos a szállítás minősége?

87%
A vásárlók
megismétlik a vásárlást, ha elégedettek a szállítással
67%
A vásárló
kész külön hozzá fizetni az aznapi kiszállításért, ha a helyzet úgy kívánja.
47%
Az ügyfél
kész külön hozzá fizetni az aznapi kiszállításért, ha a helyzet nem is kívánja úgy.
0%
Flottamenedzsment
Nem kell gondoskodnia a flotta karbantartásáról és a kötelező biztosítás fizetéséről.
0%
Aggodalmak a HR miatt
Nem kell gondoskodnia további alkalmazottakról és futárokról.
100%
Ökológia
Az útvonalak optimalizálásának és a járműveink CNG-meghajtásának köszönhetően kíméljük a környezetet.

Tekints bele esettanulmányunkba az étel kiszállítás területén:

Az üzletmenet egyszerűsítése a DODO segítségével

KFC

A gyorséttermi ételeknek minél hamarabb el kell jutniuk a vásárlókhoz, ez a típusú szállítás azonban logisztikai szempontból komoly kihívást jelent, és hibátlanul működő folyamatokat igényel. A KFC gyorsétteremlánc saját kézbesítési szolgáltatása üzemeltetése során szembesült ezzel, így végül a DODO szakembereihez fordultak egy hatékony megoldás alkalmazása érdekében. A sikeres csehországi együttműködést követően immár hazánkban is a DODO adatvezérelt logisztikai megoldásai és képzett futárcsapata segítségével szállítják ki a rendeléseket.

Kihívások, amelyekkel az ügyfél szembesült:

A DODO által kínált megoldás:

A logisztikát a data-driven GAIA platform segítségével irányítjuk

Saját logisztikai platformunkon keresztül naponta 300+ adatot értékelünk ki. Ennek köszönhetően képesek vagyunk bármilyen folyamatot optimalizálni. Célunk a városi logisztika hatékonyabbá és fenntarthatóbbá tétele.

Rugalmas kiszállítás

Ügyfeleink kényelme érdekében a küldeményeket akár 30 perces időablakokba osztva kézbesítjük.

Biztonság és megbízhatóság

Mivel folyamatosan gyűjtjük és elemezzük a különböző működési adatokat, ezek biztonságos kezelésére maximális hangsúlyt fektetünk, az adattitkosítást és adatátvitelt az európai uniós szabványok szerint végezzük.

Zónalogisztika

A gyorsabb és költséghatékonyabb szállítás érdekében optimalizáljuk szállítási útvonalainkat, amellyel maximalizálni tudjuk flottánk kihasználtságát és fenntartható szállítási szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink részére.

A futárok értékelése

A futárok teljesítményét pontozási rendszerben értékeljük annak érdekében, hogy magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleink részére. A rendszer a futárok vezetési stílusát, baleseti arányukat és az ügyfelek visszajelzéseit értékeli.

Professzionális riportolás

A beérkező adatok alapján valós idejű áttekintést kapunk a működési hatékonyságról, ezekhez az információkhoz pedig partnereink is hozzáférhetnek API-integráción keresztül.

Elfogadott fizetési módok

Készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni futárjainknál. Elsődleges számunkra a fizetési tranzakciók biztonsága.

 

 

Az adatok képezik a hatékony városi logisztika kulcsát

Naponta akár 350 olyan kulcsmutatót kiértékelünk, amelyek hatással vannak flottánk működésére. Célunk a magas termelékenység mellett a fenntartható városi mobilitás is.
Több információ

Velünk játék az e-kereskedelem világába belépni

Hagyja ránk az
e-kereskedelmet

A lehető legegyszerűbbé tesszük az e-kereskedelmi vállalkozás elindítását. Önre már csak az marad, ami a legjobban megy Önnek. Gondoskodás vállalkozásának növekedéséről.

Nincs belső rendszer, raktárak vagy futárok? Semmi gond!

A DODO futárok nagy flottája kézbesíti áruit bárhová Magyarországon és azon kívül is. Ráadásul, picking alkalmazásunknak köszönhetően, nem kell saját raktárait használnia.

Futáraink tapasztalt szakemberek

A kézbesítés során a futárral való találkozás az egyik legfontosabb pillanat. A DODO-nál azt akarjuk, hogy ez az élmény a legjobb legyen minden ügyfél számára Ezért folyamatosan értékeljük és továbbképezzük futárainkat. Az angol nyelvtudás magától értetődő.

Hozzáférést nyer
a legpontosabb adatokhoz

A teljes DODO rendszer a tőlünk kapott valós idejű adatokkal való munkavégzésre épül. Segítségükkel hatékonyabban optimalizálhatja célzott hirdetéseit, és jobban megértheti ügyfeleit.

    Segítségre van szüksége a városi logisztika terén?