Bár ikonikus zöld autóinkat nem lehet figyelmen kívül hagyni, ugyanakkor nem csak a kiterjedt CNG járműflottánk tesz minket keresett B2B logisztikai partnerré. Egyedülálló termékünk, a GAIA elnevezésű logisztikai platform kommunikációs csatornát biztosít a diszpécserszolgálat és a futárok között, valamint teljeskörűen megtervezi a házhoz szállítási folyamatokat. Az összegyűjtött adatok elemzésével optimalizáljuk a folyamatokat és az egyéb funkciókat is.
A GAIA a valós idejű adatok elemzésével maximalizálja a folyamatok hatékonyságát.
A logisztikai kapacitások bármilyen körülményhez rugalmasan alkalmazkodnak az észszerű elosztásnak köszönhetően.
Az innovatív logisztikai modell mérsékli a környezetre gyakorolt negatív hatásokat.
A technológia továbbra is átalakítja a hagyományos logisztikai folyamatokat, alkalmazkodásra késztetve az e-kereskedelemben lévőket. Hogyan néznek ki ezek a technológiák, és hogyan hathatnak a vevőkre? Mindezekre a DODO okoslogisztikai megoldásokkal nyújt segítséget a kiskereskedők, nagykereskedelmek és gyorséttermek számára. Egy adat vezérelt, okoslogisztikai megoldás vagyunk és azért dolgozunk, hogy olyan partnerként tekintsenek ránk, amely megkönnyíti a vállalatok és ügyfelek életét azzal, hogy fejlett technológián alapuló, teljes körű kiszállítási megoldást kínál ügyfelei részére.
Ennek a szakasznak a megtervezése összetett folyamat. A kézbesítési idő, a szállítás, az üzemanyag-fogyasztás vagy a futárszolgálat optimalizálása egyaránt kulcsfontosságú a sikeres kézbesítéshez. A költségek és a szervezés mellett problémát jelent a szállítások számának ugrásszerű növekedése, amely torlódást okoz és növeli a városok légszennyezettségét. Az előrejelzések szerint 2030-ra várhatóan 32 százalékkal nő a széndioxid-kibocsátás a sűrűn lakott területeken.
A zónalogisztika alkalmazásával az ügyfelek megosztják az olyan erőforrásokat, mint például a futárok vagy a járművek. Ennek köszönhetően maximalizálhatjuk felhasználásukat, növelhetjük az általános szállítási hatékonyságot, csökkenthetjük az üzemeltetési költségeket és a negatív környezeti hatásokat, miközben mindezek versenyelőnyt biztosítanak számunkra.
Picking alkalmazás – A végfelhasználók a Pennydomu.cz e-shopon akár három nappal korábban is leadhatják rendeléseiket, az árut akár a megrendelés után két órával átveheti a vásárló. A Pennyvel együttműködve a logisztikai startup először biztosít teljeskörű picking megoldást a fogyasztók számára. A szolgáltatás elindítása érdekében a DoDo kifejlesztett egy saját alkalmazást, amely lehetővé teszi, hogy a legközelebbi üzletben a rendeléseket közvetlenül egy futár állítsa össze, aki majd kiszállítja azokat. Ezért az e-shopból érkező rendelések semmilyen módon nem zavarják a boltok normál működését. A picking szolgáltatás jelentős könnyítést jelent az üzletek üzemeltetői számára, de a fuvarszervezést is számottevő mértékben meggyorsítja.
A végfelhasználó csak a mosolygó futárt és a szállítmányát hozó zöld autót látja. De ez csak a jéghegy csúcsa. Minden sikeres szállítás mögött egy egyedi technológia áll, melynek köszönhetően minden megérkezik probléma nélkül, időben.
Ezen a blogon a logisztika új trendjei ihlették.