A 24 órán belüli kiszállítás mára alapelvárássá vált a házhozszállítás piacán. Az idősávokra osztott kiszállítás előnye a gyorsaság és a pontosság. A vásárló az adott napon belül kiválaszthatja a számára legmegfelelőbb kézbesítési időpontot.
Az aznapi kiszállítás gyors és biztonságos szolgáltatásokat biztosít, hatékony és időben teljesített szállítási forma. Ugyanakkor, a kiszállítási piacon látványosan nő a nagyméretű termékek rendeléseinek száma, amelyek kézbesítése speciális logisztikai megoldást igényel. A magyarországi Hervis sportáruházakból online rendelt nagyméretű és túlsúlyos sportezközöket már aznapi kiszállítással is kérhetik a vásárlók a DODO új, két futárt igénylő logisztikai szolgáltatásának köszönhetően.
A kiskereskedelmi szektor digitalizációja az elkövetkező években tovább szárnyal, ami ösztönzőleg hat a szállítási szolgáltatások további fejlődésére. A túlméretes és súlyos áruk esetében is egyre növekvő fogyasztói igény érzékelhető az online rendelt termékek akár aznapi kézhezvétele iránt.
A fogyasztók egyre gyakrabban vásárolnak online úgynevezett „nagy fehér” elektronikai cikkeket, például hűtőszekrényeket, mosógépeket, egyéb háztarsási nagygépeket, vagy nagyméretű sporteszközöket, például futópadot, kerékpárt, sífelszerelést, edzőgépeket. Az e-kereskedelem növekedésével egyidejűleg a kísérő szolgáltatások minőségével szemben támasztott vásárlói elvárások is nőnek, amelyek közül legjelentősebb a kiszállítás gyorsasága.
A gyorséttermi ételeknek minél hamarabb el kell jutniuk a vásárlókhoz, ez a típusú szállítás azonban logisztikai szempontból komoly kihívást jelent, és hibátlanul működő folyamatokat igényel. A KFC gyorsétteremlánc saját kézbesítési szolgáltatása üzemeltetése során szembesült ezzel, így végül a DODO szakembereihez fordultak egy hatékony megoldás alkalmazása érdekében. A sikeres csehországi együttműködést követően immár hazánkban is a DODO adatvezérelt logisztikai megoldásai és képzett futárcsapata segítségével szállítják ki a rendeléseket.
Ügyfeleink kényelme érdekében a küldeményeket akár 30 perces időablakokba osztva kézbesítjük.
Mivel folyamatosan gyűjtjük és elemezzük a különböző működési adatokat, ezek biztonságos kezelésére maximális hangsúlyt fektetünk, az adattitkosítást és adatátvitelt az európai uniós szabványok szerint végezzük.
A gyorsabb és költséghatékonyabb szállítás érdekében optimalizáljuk szállítási útvonalainkat, amellyel maximalizálni tudjuk flottánk kihasználtságát és fenntartható szállítási szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink részére.
A futárok teljesítményét pontozási rendszerben értékeljük annak érdekében, hogy magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleink részére. A rendszer a futárok vezetési stílusát, baleseti arányukat és az ügyfelek visszajelzéseit értékeli.
A beérkező adatok alapján valós idejű áttekintést kapunk a működési hatékonyságról, ezekhez az információkhoz pedig partnereink is hozzáférhetnek API-integráción keresztül.
Készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni futárjainknál. Elsődleges számunkra a fizetési tranzakciók biztonsága.
A lehető legegyszerűbbé tesszük az e-kereskedelmi vállalkozás elindítását. Önre már csak az marad, ami a legjobban megy Önnek. Gondoskodás vállalkozásának növekedéséről.
A DODO futárok nagy flottája kézbesíti áruit bárhová Magyarországon és azon kívül is. Ráadásul, picking alkalmazásunknak köszönhetően, nem kell saját raktárait használnia.
A kézbesítés során a futárral való találkozás az egyik legfontosabb pillanat. A DODO-nál azt akarjuk, hogy ez az élmény a legjobb legyen minden ügyfél számára. Ezért folyamatosan értékeljük és továbbképezzük futárainkat. Az angol nyelvtudás magától értetődő.
A teljes DODO rendszer a tőlünk kapott valós idejű adatokkal való munkavégzésre épül. Segítségükkel hatékonyabban optimalizálhatja célzott hirdetéseit, és jobban megértheti ügyfeleit.