A cipekedés az egyik legfőbb probléma a vásárlóknál. Ezért is szolgáljuk partnereinket a lehető legnagyobb kényelem érdekében. Mi megadjuk a lehetőséget a háztól házig terjedő futárszolgálatunkkal.
Futárjaink megfelelő kézbesítéssel dolgoznak jól szervezett, és precíz csapatokkal amik megerősítik a futárjaink hátterét szofisztikált módon. Nem csak egy jól szervezett, stabil hátterű csapattal dolgoznak, hanem futárjainknak lehetőségük van a technológia világába is belépni.
Futárjaink ugyanis a GAIA nevű szoftverrel működnek együtt. A GAIA egy komplex szoftver, ötvözi azokat az ágazatokat amik szükségesek egy kiszállító cég működéséhez (HR, Finance, Operation, Dispatching, DataBase, ReportSystem stb.). A GAIA platformunk segítségével futárjaink nem csak telefonról tudják kezelni a kiszállításokat, de optimalizált utakon is tudnak működni. Az AI alapú automatizációval sok feladat egyszerűbbé válik minden területen, így időt és energiát spórolhatunk meg.
A GAIA minden információt figyelembe vesz egy útvonaltervezésnél. Minden egyes kiszállítási címet és az azokhoz tartozó kiszállítási időablakokat, a futár indulási helyzetét és időpontját stb. Ezekből legenerálja azt az útvonalat ami alapján minden megrendelő időben megkapja a rendelését úgy, hogy ezt a futár teljesíthesse.
Nem csak optimalizáltuk és az okoslogisztikai megoldásokat
Mivel nálunk csupán kattintásokba kerül az, hogy vásárlóid milyen gyorsan tudnak csomagokhoz eljutni, ezért mi az egyedi flottánknak köszönhetően a gyorsaságra bíztuk a feladatot.
A DODO-s futárok számára előre beállított műszakokat generál automatizáltan a GAIA, ezekre jelentkeznek be a futárok amikor dolgoznak. A GAIA (jobb esetben) összeköttetésben áll a partner felületével (API által) és a hozzájuk beérkezett megrendelések egy az egyben átforognak hozzánk ugyan abban a formában. Ez teljesen automatikusan történik.
Egy megadott időpontig gyűlnek a megrendelések, majd ebben a bizonyos időpontban lezár a rendszer és automatikusan útvonalakat generál a kért kiszállítási idők alapján, majd ezt futárhoz rendeli. A futár telefonján megjelennek a kiszállítási feladatok és minden információ amire szüksége van a kiszállításhoz. A futár egy gombnyomással közvetlen navigációt is tud indítani a kiszállítás elkezdéséhez. A futár minden alkalommal státuszolja, hogy melyik feladatnál tart éppen, ez alapján a GAIA leköveti a pontos tevékenységet és várható késést is meg tud határozni automatikusan.
A GAIA minden információt figyelembe vesz egy útvonaltervezésnél. Minden egyes kiszállítási címet és az azokhoz tartozó kiszállítási időablakokat, a futár indulási helyzetét és időpontját stb. Ezekből legenerálja azt az útvonalat ami alapján minden megrendelő időben megkapja a rendelését úgy, hogy ezt a futár teljesíthesse.
Velünk egyszerűen elindíthatod e-kereskedelmi vállalkozásod. Elég, ha te csak azzal foglalkozol, amiben a legjobb vagy, a szállítást bízd ránk!
A DODO kiterjedt futárcsapata gond nélkül kézbesíti termékeidet hazánk nagyvárosaiban. Ráadásul pick-up alkalmazásunknak köszönhetően saját raktárat sem kell fenntartanod.
A futárral való találkozás kiemelt jelentőségű pillanat a kézbesítés folyamata során. A DODO-nál arra törekszünk, hogy ügyfeleink a lehető legjobb élményben részesüljenek. Ennek érdekében folyamatosan értékeljük és képezzük futárjainkat, valamint gondoskodunk arról, hogy munkatársaink angol nyelven is tudjanak kommunikálni a vásárlókkal.
A DODO munkafolyamatai az általunk biztosított valós idejű adatokra épülnek, amelyekkel hatékonyabban optimalizálhatod célzott hirdetéseidet, és jobban megértheted ügyfeleidet.