A Tesco volt az első kiskereskedelmi lánc, amely a cseh vásárlóknak saját flottája és futárai által kiszállított online élelmiszervásárlást kínált. A megrendelések számának növekedésével azonban a vállalat rájött, hogy a jövőben csak egy igazán hatékony logisztikai megoldás garantálhatja a magas színvonalú kiszállítást. A vállalat ezért 2018-ban a DODO-hoz fordult. Az eredmény? Ma már 20 nagy áruházat szolgálunk ki Csehországban, 12-őt Szlovákiában és 32-őt Magyarországon.
Az ügyfél problémái:
A saját logisztikai rendszer elégtelen kapacitása.
A késedelmes szállítások kockázata.
Magas karbantartási költségek.
Magas személyzeti költségek.
A DODO megoldása:
A DODO több mint 350 járművének felhasználásával naponta több ezer megrendelés kiszállítása.
A GAIA platform hatékonyan megtervezi a futárkapacitás kihasználtságát és a vásárlások kézbesítését.
Magas színvonalú ügyfélszolgálat – 99,3%-os SLA.
A futárok stabilan magas minősítése.
A logisztikával és annak kezelésével kapcsolatos költségek csökkentése.