Az élelmiszerek kiszállítása a megrendeléstől számított 3 órán belül, kiváló minőségű friss gyümölcsök és zöldségek, valamint a hűtött és fagyasztott élelmiszerek hőmérsékleti láncának fenntartása. Ezekre a garanciákra számíthatnak a Billa ügyfelei a DODO-val való együttműködésnek köszönhetően. A Billa webáruház elindításakor és az ételkiszállítás bevezetésekor nemcsak a szállító szerepét töltöttük be, hanem tapasztalatainknak köszönhetően számos üzemeltetési és raktározási folyamat kialakításában is segítettünk.
Az ügyfél igényei:
Az alapvető igény az volt, hogy teljes utolsó kilométeres logisztikát biztosítsunk a Billa újonnan induló online élelmiszervásárlási szolgáltatása számára.
Az ügyfél nem rendelkezett tapasztalattal végfelhasználóknak történő élelmiszer-szállítás területén.
A logisztikai és raktározási folyamatokat a kezdetektől kellett felállítani az új webáruház számára.
Meg kellett határozni a kiszállítási zónákat a kiszolgálható vásárlók számának maximalizálása érdekében.
A DODO megoldása:
Az elosztási területek elemzése, teljes körű működési és logisztikai folyamatok kialakítása.
A kísérleti működés több fázisának biztosítása a szolgáltatás éles beindításáig.
A GAIA platform hatékonyan kezeli a kapacitásokat és tervezi a szállítási útvonalakat.
Az ügyfelek számára a kiszállítást óránkénti résidőben 35 co-branded jármű biztosítja.
A futárok magas és stabil értékelése a Billa webáruház ügyfelei által